Friday, June 18, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 11-DRAMA KOREA:REALITI ATAU FANTASI

 Assalamualaikum rakan-rakan saya, 

Saya nak bercerita sedikit tentang perkongsian yang diberikan oleh Prof Dr Normaliza berkenaan pengalaman beliau mengenai drama korea. Perkongsian itu berlangsung pada 7 Jun 2021 bertempat di facebook live. Saya agak tertarik dengan perkongsian yang diberikan oleh beliau. Sejujurnya saya bukanlah peminat tegar drama korea, tetapi disebabkan perkongsian beliau saya berasa ingin menonton drama korea apabila cuti semester nanti hehe.

Sepanjang perkongsian prof tadi, prod berkongsi mengenai beberapa judul drama yang menjadi perhatian orang ramai. Antaranya ialah taxi driverdoctor playlist, dan move to heaven. Beliau menjelaskan bagaimana sesebuah drama itu memberi impak kepada penonton dan apa kebaikannya kepada penonton.

Perkongsian itu sangat memberi impak kepada penonton khususnya seperti saya yang tidak gemar menonton drama korea untuk menontonnya pada masa akan datang.














No comments:

Post a Comment

BBM3410-2021-MINGGU 1A