Friday, April 23, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 5-INSTAGRAM

 PERKONGSIAN POST TENTANG KETENANGAN DI LAMAN SOSIAL INSTAGRAM.

Hari ini saya nak kongsikan antara post yang telah saya dan rakan-rakan saya yang lain kongsikan di laman sosial instagram tentang ketenangan. Sebenarnya banyak gambar yang boleh kita kategorikan dalam tema ketenangan ni. Gambar yang membawa ketenangan ni pun mampu buat kita tenang saja bila tengok. Jom lihat antara perkongsian post gambar tentang ketenangan yang kami kongsikan.



POST INSTAGRAM SAYA


POST INTAGRAM RAKAN-RAKAN:

1. 



2. 


3. 


4. 

5.


6. 


7.







8. 



9. 



10. 



Post Kedua berkaitan ketenangan

Post instagram saya



Post Instagram Rakan :

1. 


2. 


3. 


5. 



6. 


7.


8. 


9. 


10. 



















No comments:

Post a Comment

BBM3410-2021-MINGGU 1A